Mmmm.... frukost!! :)



Har precis mumsat i mig denna delikata frukost, som bestog av o,5% Vanilj joghurt, några naturella cashewnötter och några (eller ja, ganska många ;) osötade hallon - som jag tagit ut och tinat lätt i micron. MUMS, säger jag bara!


Innan dess har jag hunnit slänga i en tvätt i tvättmaskinen, plockat i och ur disken ur diskmaskinen, fixat ungarna och promenerat bort till dagis med Ninni. Har också gått förbi macken för att postat 2 paket till kunder, varit på apoteket för att köpa "rumpsalva" och, inte att förglömma, gått min dagliga promenad *viktigt* :P


Fredrik jobbade natt i natt (började 16.oo igår och slutade o8.oo i morse!) så han ligger i sovrumet och sover och Neo ligger på en filt nedanför mig och sprallar, nöjd med livet i vanlig ordning. Härligt! :)


Idag har jag ett par måsten som ska göras, som alla andra dagar? Men ingenting som är speciellt ansträngande...


Håller på att ladda upp ett par videosar på youtube, men i vanlig ordning går det saaaaaktaaaa.....



*återkommer inom kort :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)