Minnen


Älskar dig, min lilla fiddelutt!
* bilden är "gjord" i början av vårt förhållande, alltså kring februari/mars 2006.


Jag, som blond... väääldigt blond ;)

Jag med en tröja där det står Stockholm på. Why?? ;)

* fick jag inte den av dig, Idiiiz? :D


Älskar mitt hår här. Vill ha det så igen!!!! Nu!

Feta Ninni-magen... Jisses alltså.... att jag bara orkade?
*kan ju tillägga att denna bilden togs i v 32... och att Ninni föddes en vecka efter BF... GOSH!


... dock vägde hon 4.535 när hon väl kom ut, också.... En rejäl pärs för en förstföderska på knappt 160 cm ;)


Såhär såg jag mig själv uppifrån, nu kanske Fredrik förstår varför jag inte rakade benen på ett tag... ?

Omöjligt! :D


Min älskling på BB, påväg att bli pappa för första gången.... ♥


Vår nyfödda Ninninus ♥


Ninni, lite större... Lika gammal som Neo är nu, typ..


Så Ida, nu kommer det en jämförelse bild... ;)

Nå, är Ninni & Neo nåt lika då, tycker ni??



Vår lilla tuffa tjej på Kosta Outlet!


Tjockismagen, med lilla Neo-mannen innuti...


... one more time...


Vår lilla nyfödda son Neo ♥ på Neonatal... (föddes för tidigt)


Tidigt syskonmys


Ge tillbaka mig mitt hår!! :D



Detta var en bråkdel bilder som jag hittade på en skiva igår, utbrända alltså. Så kul att titta på! :)


Dessvärre har en viss liten Ninninus fått tag i skivan, så pga en massa (massa, massa!) repor kunde jag inte öppna upp alla mappar. SUCK. Men, Fredrik tog med den till jobbet idag och ska se om inte "Games" kan slipa den. Ibland är det bra med kontakter :) Håll tummarna nu!


Fick precis ett sms av Charlottendal om att de är på väg hit, här om ca 30 min. Så nu måste jag slita mig om jag ska hinna göra mig i ordning också... Man vill ju se respektabel ut i alla fall, haha.


Behöver jag säga att jag har en till order att packa och skicka? hihi jag är SÅÅÅÅÅ GLAD för att det går så bra för oss, för Haileys. Och bamse TACK för alla ni som stöttar och kommer med så fina komentarer om vår shop. Uppskattas otroligt mycket, ja jag blir alldeles varm i hjärtat ♥ 


Hörs sen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Visst ser man att dom är syskon,dom är väldigt lika när dom var små.

När jag fick mitt andra barn så trodde jag att min äldsta kom ut igen :)

Fast dom inte har samma pappa,så dom måste ha väldigt mycket av mig i sig.



Grattis till nya företaget och att det går så bra för er...



//Laila

2009-05-15 | 09:42:24
http://kevinochsimon.blogspot.com/
Helené

Nu har jag bytt blogg ;) (så du vet vem jag är, haha)



Jag kikade in på dom större bh:arna, alla var super fina! Kul med färg :) Så nu väntar jag på att dom ska komma så jag kan bestämma mej för vilken jag ska beställa ;)



Ha en underbar dag!

2009-05-15 | 10:08:28
http://missh.blogg.se/
Agnieszka

Vilka fina bilder! Oj vilken mage du hade med ninni, kanske inte så konstigt med tanke på hur mkt hon vägde....=)

Tycker du passade jättebra i mörkare hår!

kramar

2009-05-15 | 10:47:13
http://agnieszka.blogg.se/
Johanna

Tycker dina småttingar är väldigt lika som bebisar:)

2009-05-15 | 10:56:43
http://joelsmamma.blogg.se/
Ida

Hihihi..Jag såg direkt den där tröjan! Visst fick du den av mej..Jag rensade nog innan ja flyttade t stockholm eller hur va de??

Kul..hihi..Puss på dej =)

2009-05-15 | 11:22:55
http://idasilverbark.blogg.se/
Carolina

De är superlika - kul att få se bilder :) kram

2009-05-15 | 11:42:22
http://carolina1979.blogg.se/
Hondjur

Åh, jag blir alldeles tårögd av alla fina bäbisbilder!! Så mysigt gumman! Och fina,fina magen! -ler- Massa helgkramar till Er!

2009-05-15 | 11:59:00
http://sagoelin.blogg.se/