min älskling är inlämnad!

Nej det blir inga fina, kristallklara, levande bilder på ett tag. Min älskling är inlämnad på lagning. Det är givetvis varken barnen eller Fredrik jag pratar om, utan min käääära kamera! HUR ska jag kunna klara mig utan den i 10 dagar??


Jo, jag är nog banne mig beroende av min kamera. Jag tar säkert ett 20-tal bilder varje dag, på allt och ingenting, samtidigt har jag svårt att delita - vilket leder till att jag får ångest vid framkallning av bilderna. Jag kan ju inte framkalla alla!


Men, det man inte dör av blir man ju starkare av ;) så det e väl bara att härda ut hihi


Nu ska vi kika på Äntligen Hemma, barnen sover redan...



Ankizz: Ang din komentar, maila mig på [email protected] - så svarar jag där!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marina

Hej kära lilla familjen !



Kommer hem i kväll efter att ha varit på ett möte.

Hmmm, ett litet kuvert instucket vi dörren.

Tack snälla för det underbara kortet, ni bara för söta och goa som tänker på mig ! Och mössorna passar ju så bra på världens finaste ungar !

Kram till er alla, hoppas att vi ses snart ! Marina

2009-05-05 | 22:36:33