Ligger fortfarande i sängen....

Fredrik var ledig idag så jag ligger fortfarande i sängen. Vaken sen klockan 5 dock. Det var nämligen då Neo vaknade och efter ett tag gick Fredrik och han upp.



Åh va skönt, tänkte jag. Sovmorgon!


Men, precis när jag sluter ögonen för att somna om är det "nån" som sätter på Guitar Hero och börjar spela för fulla muggar. Suck. Efter 45 min gav jag upp min sovmorgon och vandrade ut i vardagsrummet och hämtade in laptopen istället...

Hur Ninni fortfarande kan sova är ett under. Hon som alltid är så morgonpigg! Måste vara allt bus hos mormor igår...?




Men om jag inte missminner mig så är det "nån" som jobbar natt denna veckan, och hämden är ljuv - inte sant? ;)


* läs med glimten i ögat, jag har ändå inte hjärta att vara lika "ego" tillbaka.... och nej, jag är inte arg.....



God Morgon på er förresten!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Förstår dig=)

kramar

2009-05-05 | 07:20:15
http://agnieszka.blogg.se/
sonja

Hejsan ..

Jag tror att dem misslyckades lite med tillverkningen av guitar hero... knapparna kunde väl ha varit ljudlösa iallafall ... så man slapp höra det där plinkandet/klickandet



Ha en bra dag i regnet !!

2009-05-05 | 11:18:15
http://rockabybaby.blogg.se/