Jalla Jalla!

Jag har lite brådis, ska ju hämta Ninni på dagis nu vid 14.oo såå... har varit på stan på förmiddagen med mamma och min brossas tjej. Hade också ett "möte" med en tjej ang. det där jobbet jag ev var intresserad av ni vet? *det jag nämnde lite kort i nåt inlägg för ett tag sen...


Är bjuda på middag hos min bror och hans tjej vid 15.30, då har hans tjej har lagat maten. Hon är ju från USA, så det ska minsann bli spännande och se vad hon har kokat ihop :)



Berättar mer sen, och visar er bilder på mina små fynd då också. Hoj hoj!


PS justdet! Vinnaren till Haileys.se bh:n ÄR avgjord och vinnaren publiceras ikväll... då (om jag hinner!) kommer det också upp en annan tävling - eller så publicerar jag den i morgon... får se! kramisbananis
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)