Igår bjöds det på en massa mamma-dotter MYS!

.... loppis & picknick i Brunnspaken!


Massa folk!

Ninni och jag matade ankorna...

.... och fiskmåsarna & kråkorna *hmf*

Sen hade vi picknick i den urmysiga parken!

Picknicken bjöd på mjölkfria chokladkex och MER dricka :)

Jag passade på att sola medan Ninni mumsade kex :)

Kärlek

Kärlek

Kärlek

Käääääärlek

Kärlek kärlek kärlek

Det blev ytterst få fynd, men bla ett Bowlingset till Ninni - för en 5:a

Jag hittade ett sött kakfat för 50-lappen :)

Och sen köpte jag två stycken 2-stängslade Orkidèer, båda för 99 kr. Urbilligt! :)


När vi kom hem stog middagen på bordet och det var bara att sätta sig och äta. Lyx! :D

Barnens farmor och farfar kom på besök en sväng, och de hade med sig en superfin racerbike


- till Ninnis stora förtjusning!

Tutorna som sitter på (i form av en giraff och en apa) fick barnen varsin, av farfar förra helgen. och de satt ju som en smäck på nya hojjen. Tack!!



Vid 16-tiden körde jag stumpan till mormor & morfar, där hon skulle sova över. Ingen speciell anledning mer än att mormor & morfar ville gosa med sitt barnbarn? :) Fast jag fortfarande tycker det är vemodigt att lämna bort barnen över natten, så är det nyttigt. Både för mig och henne! Och jag vet ju att hon har det världsbäst där... de lär ha hittat på en massa bus!

Så, efter att Neo somnat så hade jag och Fredrik "egentid" ihop. Med god mat & film. Välbehövligt! Tack, mormor & morfar.


Nu i morse gjorde sig saknaden påmind när man inte hade nån liten Ninninus att hälla upp "flingor & joggurt" till. Ingen som ville se Svampbob med "pappa" och ingen stumpa som tjatade om att vi skulle gå ut.... Konstigt va, hur "van" man blir av vardagen. Så fort det blir avbrott från rutinerna så känns det direkt i hela kroppen....


Körde Fredrik till jobbet i morse och nu ska jag i alla fall springa ner i tvättstugan och lägga in dagens första tvätt. Sen ska jag också in på "vårt kontor" och göra i ordning en order vi fick från www.haileys.se igår kväll. KUL! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sonja

Hej !



frågade häromdagen om ni var tvungna att köpa webbhotel? eller blev jag lurad ?



Nyfiken*



Mvh sonja

2009-05-04 | 09:49:29
http://rockabybaby.blogg.se/
Hondjur

åh, vad fina ni är gumman!! Verkar som helgen varit bra i alla fall!! Massa kramar till Er!

2009-05-04 | 10:56:15
http://sagoelin.blogg.se/
sonja

Hej !



butik genom Blocket ska du absolut inte ha !!



Det kostar 10.000 kr +moms om året



du ska bara lägga ut annonser kostar 10 -20 kr st

då kan du lägga i vilka län du vill



kolla in hur mina annonser ser ut

sök på kizz ,ramones ,ac/dc så hittar du nog någon

2009-05-04 | 11:01:03
Fernandez Amanda

Vad söööt blogg :D

KRAM

2009-05-05 | 12:16:49
http://amandafernandez.blogg.se/