Hjälp oss gärna.. !

Det e såhär att vi på www.haileys.se kommer lägga en beställning på lite Större Bh:storlekar/trosor.


Hjälp oss gärna med att berätta vilka storlekar som NI tycker behövs. Finns möjlighet att ta in upp till storlek H i bh:ar och storlek XXXL i trosor.


Gillar du string eller hipsters/trosa/boxer mest?



Är SÅ TACKSAM!! för all hjälp vi kan få. När man inte själv har dom storlekarna så är det svårt att chansa. Svara gärna annonymt om du inte vill att nån ska "veta vem du är". Eller svara med namn och be mig att inte acceptera komentaren, allt går bara ni hjälper mig med förslag :)

Tack på förhand! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


anonym

mer hipsters m/l och 80B i bh!!

2009-05-06 | 17:00:11
Anonym

Nu är jag normalbyggd, men har 80B/C (beror på modellen) och M/L i underdel. Gillar bäst boxer och hipsters.

2009-05-06 | 17:19:39
Magda

Hej Lina! Jag skulle behöva hjälp från någon med bra smak. Har hittat tapeter till sonen och länk finns i min blogg. Vilken skulle du valt? Måste även prata med våran bovärd för att se hur mycket vi får för att vi tapetserar om hans rum.



Kram Magda.

2009-05-06 | 20:00:19
http://familjenpetersen.blogspot.com