Hemma

Nu är vi hemma igen, efter att ha spenderat dagen hos Fredriks föräldrar. Vi har haft det kanonmys, det bjöds på grillat och vi har busat en massa ute på "farfars" (& hans grannes) tomt.


Men, det första vi fick göra när vi kommit hem - var att vända och köra tillbaka. Eller i alla fall köra till Ronneby, där supersnälla "farfar" T mötte upp oss. Gissa varför?

Vi hade glömt Neo......!



Haha, skojar bara såklart. Din Tokiga människa, som gick på det!  hihi


 Det var min mobiltelefon vi (läs; jag) hade glömt kvar. Suck. Och eftersom jag är så beronde av mobilen var jag tvungen att ha den genast, och T var gullig och mötte oss (Fredrik) på halva vägen = Ronneby. SupermegaTACK!


Har hunnit slänga i en tvätt, dammsuga av köket, ätit kvällsmat, rensat datorskrivbordet, lekt med Ninni och dammsugit av och skurat vår "hallentre". Den som vi i huset delar på alltså. Det var verkligen behövligt, vet inte sist vi gjorde rent där.


Man skulle kunna tro att det tar slut där? Men nejdå. Fast klockan närmar sig 19.oo så är jag sugen på att gå ut och rensa lite ogräs på framsidan. Så, det får det nog bli :)

*lilla söta Neo, som är så solbränd
(eller ja, gulsot kallas det visst för..... ;)
  


Hör av mig lite senare.. när ungarna är nattade :D



Förresten!

 

Nu finns dessa två hemma igen, i strlk L/XL och den gröna i strlk XL
-
storlekar som varit slut, finns andra också...


www.haileys.se
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Hihihi jag gick på det där med Neo:) Hahaha, vad tror jag om er som f´öräldrar egentligen:) Jag måste va knäpp:D hihi.



Låter mys med grillning:D Gott framför allt!!

2009-05-10 | 19:31:54
http://dagarmedfia.blogg.se/
Hondjur

Du är galen kvinna! Vart kommer all energi ifrån? :)

2009-05-10 | 20:28:51
http://sagoelin.blogg.se/