Gårdagen

Gårdagen bjöd på en hel del bus utomhus, trots det växlande vädret. Det var feecejacka och mössa som gällde, eftersom det blåste en hel del. Ninni jag tog cykeln till lite olika affärer, ungen ÄLSKAR att åka bak i cykelsitsen. Var längesen vi cyklade och det kändes i benmusklerna kan jag ju tala om :) Allra helst när det är motvind precis hela tiden!



Ninni fick såpbubblor, som hon flitigt använde upp så fort vi kom hem.. (ja, en liten del hälldes ut i gräset också..)



Åh vad de där såpiga bubblorna är fina... Tycker ni inte? :)



Tittade till det jag sått i "backarna" och det växer så det knakar minsann.. superkul! Längtar tills man kan skörda :D



Lilleman utforskar "prassel" figurerna han har i sin säng..



Som ni säkert har förstått vid det här lagret så är jag inte helt på topp. Inget alvarligt dock utan det löser sig nog snart, och då kommer det bli bättring på blogg-fronten.


Nu ska jag och ungarna äta frulle!
*Fredrik sover fortfarande...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maria

vilken härlig dag ni verkar ha haft det :)hoppas att du snart mår bra igen, och är på topp

2009-05-30 | 08:58:38
http://zigmagirl.blogg.se/
Cissi

Tack för att du tycker att min blogg är fin!!

Alltid skoj att höra och jag tycker detsamma :=)



Nej tyvärr så har jag bara timmar på Willys, jag vet alltså inte när jag ska jobba utan dom ringer vid behov, lite trist men jag är glad att jag gör NÅT iaf :=)



Hoppas du snart känner dig piggare, ibland är det ju så med humöret, upp och ner....jag vet hur det känns, man är trött med två små också.



Kram!

2009-05-30 | 13:12:49
http://cisan.blogg.se/
Marih

Vart har du fått tag på de figurerna han har i sängen?



2009-05-31 | 17:39:29
http://familiaberglund.blogg.se/