Det tar sig :)

Nu är vi inkomna igen. Ninni joinade mig nån timme där ute, och somnade nyss supergott i sin säng...


Ja, såhär såg det alltså ut innan....

... och nu ser det ut såhär. Hann (läs; orkade!) bara halva delen av gången, så nästa halva får rensas imorgon... om ungarna tillåter :P

Bilderna är tagna med min mobilkamera, och jag hittade dessa bilderna som vi tog för nån dag sen. När Ninni (efter ett par stora krokodiltårar) fick ta med sig snigeln in, i en liten skål med gräs och blad i ...


Tänk, va spänannde en liten slemmig snigel kan vara va ? :)


Nu är jag en smula seg i kroppen, får nog bli en dusch idag med. Man blir smutsig (och aningens kall) av att rensa ogräs :)


Loggade nyss in på mailen nyss och såg att jag vunnit en PoP fleece till Neo - för ynka 63 kronor. Använd en säsong, i nyskick. Kanonbra, eftersom Neo inte har nån! :D 

För övrigt var det en auktion som bara höll på i 3 dagar, säkert därför det inte var så många bud lagda. Men varför gör man en sån kort auktion? Behov av snabba pengar? *funderar*



Efter duschen blir det "bedtime storys" ihop med Fidde ♥ Mys!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Men Ninniiiii! Dom där är ju superläskiga! HUvaligen! Sådana kommer Icke in i mitt hem Oavsett hur många krokodiltårar som kommer. Jag är sjukt rädd för dom. haha. Men ack, så duktig du är gumman :) Kramar

2009-05-10 | 23:09:14
http://sagoelin.blogg.se/