Det e lite tungt just nu, typ

Eller jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig.


Känner mig i alla fall inte på topp idag, mer som en trött och lättirriterad kärring ;) Jag skyller på "tant röd" haha. Mensvärk är minsann inget att skojja om (eller heter det med?) I alla fall.


Återigen sitter jag uppe alldeles för länge när jag egentligen borde ha lagt mig för längesen, men... det är ju saker "som måste fixas". Eller ja, inga direkta viktiga saker. Och om dom verkligen måste fixas kl 22.oo veti17.... men, nu är det så iaf. Dumma


Ska ta mig en snabbdusch nu och sen krypa ner i snarkofanen.



Hoppas på bättre humör i morgon. Kram o gonatt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


emelie

hoppas att det är bättre imon!!! du måste ju sova o ta hand om dig själv, hur ska du annars kunna vara den super bästa mamman till Ninni & Neo som du är!?!

kram

2009-05-09 | 23:01:22
Mia

Gomorron.

Hoppas det känns bättre idag :)



Kom på att jag kanske ska skriva här att jag är med o tävlar om bh:n....bara så du vet..



Kram kram

2009-05-10 | 08:46:18
http://mammanmias.blogg.se/