Åh vilken härlig natt! :)

De senaste nätterna hos familjen Ninninus har varit stökiga, eftersom både Ninni och Neo vaknat om vartannat. Men i natt har jag bara varit upp en gång med Neo (Fredrik ingen gång!) Skööönt! Behövde nog de där timmarnas sammanhängande sömn, för åh vad "bra"  jag känner mig idag. Glad och full av energi! :)


Snart ska vi börja göra oss i ordning.. Påklädning och frulle står på schemat, och det tar ju sin lilla tid. Faktiskt. Sen är det dagis som gäller och efter det en långpromenad som även innefattar handling....


Regnet hänger i luften och jag bad Fredrik att få ha bilen idag.. men, han menade på att det inte alls kommer bli regn. Så, vi får väl se. Börjar det regna när vi är påväg till dagis så blir jag arg.


Annars blir det lite småplock här hemma i vanlig ordning. Jag har ett par paket och skicka iväg också....

Nehepp, nu vill damen ha frukost, det tjatas om  "jågi & uffa"... (= yoghurt & rispuffar)


Hoj sålänge!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)