Födelsedagspaket! :)

Nu äntligen kommer uppdateringen som jag lovat. Alltid kommer det något emellan :) Fick ett sms tidigt i morse av Steph som ville komma hit o äta frulle ihop med oss... Såklart var hon nyfiken på en leverans som damp ner hemma hos mig igår. Wii... Men, nog om det. Paket vare ja! Tack alla!


Fick Leilas "a piece of Cake", som jag länge velat ha. Hade tänkt köpa den själv när jag GI-at klar, men nu fick jag den istället. Kanonbra!! Tillsammans med boken fick jag också urfina blommor, båda av Fredriks föräldrar, som btw stog innanför dörren när jag kom hem från affären. En glad överraskning, med betoning på överraskning. Förvånad jag blev! Tack för att ni kom & supertack för presenten!


En ny kokbok fick jag av min lillebror.. kanonbra då våran gamla gått i flera olika stycken ;)  

Två underbara karaffer i perfekt storlek och utan handtag - preciiiis som jag ville ha det! Tack Mamma o Pappa!

Fick också ett nytt, fint duschdrapperi med matchande badrumsmatta... Kanonbra!! Vårt gamla drapperi höll på att mögla, efter 2 års flitig användning... Äntligen fick jag byta! :P

En superfin salladsskål i samma serie som mina salladsbestick jag fick i julklapp. Också perfekt storlek på skålen, ville ha en liten salladsskål, som jag kan använda när bara jag och Fredrik äter tex... Finemang!

Och vad säger ni om denna? Underbar!!

Fin TOA- skylt, love it.

En underbar väska... Gör sig verkligen inte rättvis på bild, sketafin är den!

Sällskapsspel är kanon att önska sig när man fyller år! Jag fick Rappakalja igår :)


Fick också två stycken presenter som betyder oerhört mycket för mig, men dessa varken vill eller kommer jag publicera här i bloggen. Men, ni som gav mig dom vet vilka ni är och GUD, så tacksam jag är. Bubblar av lycka & glädjetårar rann för min kind igår... ! TACK!!!! *kärlek
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida & Bellan

åh vad mycket fina presenter! duschdraperiet var ju kalasfint verkligen! o rappakalja e ju sååå kul! ta med på lördag?? :D

jag blir ju så ruskigt nyfiken på de där två hemliga presenterna. du får inte skriva så vet du ju. ;)

kram kram

2009-03-12 | 11:44:53
svansen

Oj, vad du varit snäll!!!

GRATTIS!

kram

2009-03-12 | 12:07:44
http://svansens.se
Elin

Jätte fina presenter!

Tyckte verkligen om "TOA" skylten :)



Ha en fin dag!

Kram

2009-03-12 | 12:26:16
http://edvinsmamma.blogg.se/
Carolina

vilka fina presenter! :)

2009-03-12 | 12:57:45
http://carolina1979.blogg.se/
Emelie

Hej!

Super fina presenter du fått!!

Nu blev jag lite nyfiken på var dusch draperiet och toa skylten kommer ifrån!

Dom blev jag sugen på!!

Om du har möjlighet att fråga var de e köpta skulle jag bli super glad:)

Kram

2009-03-12 | 14:24:51
http://emelieidafriberg.blogg.se/
Fia

Oj vad massa fina presenter du fått!! Finns inget roligare än sällskapsspel :).



Så tråkigt att vi inte kunde komma idag. Alltid är det ngt i vägen ;).



Kram på er

2009-03-12 | 19:39:16
http://fiansess.blogg.se/
Mia

Oj, vad fina presenter du fått!!

Såg precis att du fått en likadan toaskylt som jag köpte idag :-)Så söt!



Ha en bra kväll!

2009-03-12 | 19:56:23
http://mammanmias.blogg.se/