Puh, vilken dag! :)

Det blå/gula varuhuset suger verkligen musten ur en ;)


Var där lagom tills de öppnade vid 10.oo och var hemma vid 16-tiden. Har haft en underbar dag ihop med mamsen..


Nytt kök är numera beställt - wihooo! Så om ca 9 dagar lär det levereras hem till oss och då är det "bara" till att börja bygga ihop alla skåp (!) Allt för att det ska gå så snabbt och smidigt som möjligt när vi väl börjar riva vårt gamla kök.


Det kommer bli supernice!


Fick såklart också med oss en del annat hem.. Bland annat fick Ninni & Neo en ny griffeltavla av mormor och morfar. Den gamla var sååå utsliten att det knappt ens gick att rita på den längre!

Den nya. Lite skillnad huh? :D

Jag fick en ny, helt underbar, hallmatta av mamma - i tidig födelesedagspresent. För vet ni? Jag fyller faktiskt ÅR på onsdag.. jiihaaa! :P (den gamla mattan på bilden ovan ↑, den nya där under ↓)

Supersnygg! (snyggare i verkligheten..!)



Fick återigen göra ett klipp! Köpte två tjocka bäddmadrasser på fyndet, för 250 kr styck! (ja, ena fick jag av mamma & pappa.. födelsedagspresent, ni vet..) De har kostar 598 kr styck innan!! Galet billigt och ÄNTLIGEN har vi två "riktiga" bäddmadrasser...


Im sooo happy! :)

 

Haha och vet ni vad? Jag packade upp den ena så fort vi kom hem... och sen när Fredrik skulle bädda några timmar senare, så packade han upp den andra också.. MEN, DEN VAR MYCKET MINDRE!

Han började läsa och ropa att jag var tvungen o komma o kika.... Men, ingen fara skedd! Var ju bara den första som hunnit "lufta till sig"! Nu har även den andra madrassen luftat sig och de är precis lika stora. Tur! :)



Som de flesta som känner mig vet, är jag ganska ivrig av mig. Har jag fått för mig att göra en sak så ska det helst göras nu på direkten, om inte helst redan igår ;) 

Så, i och med att köket är beställt började jag tömma köksskåp när jag kom hem från IKEA.


Rörigt värre... *gulp

Men, jag fick ordning på att igen efter ett tag. Så, nu är det mesta i köket redan tömt. Härligt! :)



Mer detaljer om köket osv kommer en annan dag. Nu är jag så trött att jag håller på att trilla av pinnen!


Ska ner i tvättstugan en sväng innan läggdags, tur jag har bokat den imorrn med så jag hinner med att tvätta all tvätt också, inte bara våra nyinköpta, fina påslakan som jag och Fidde ♥ ska bädda ner oss i inatt ;)


TACK MAMMA FÖR EN UNDERBAR DAG!! :)


Hörs imorrn vänner, nattinuffs!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Mikaela

Oj blev visst en tom kommentar. hehe =0)

Okay de låter lite som "Fit For Life" metoden att man inte ska blanda kolhydrater & proteiner fast här utesluter man kolhydraterna helt då. Men typ va äter du under en dag typ Frukost, Lunch, Middag eller? Är verkligen desperat nu vill ha bort alla kilona till sommaren. I morgon ska jag börja dricka shake, har några kvar sen jag gick på en annan metod. Men detta ska jag absolut läsa om i din blogg och försöka ge mig på. Tack för hjälpen förresten. hihi =0) <3

Carolina

Ojojoj, vilken effektiv men härlig dag du verkar ha haft :) Hoppas du nu sover gott. Kram

2009-03-08 | 22:37:55
http://carolina1979.blogg.se/
♥KiZnic - ung mamma till Melina ♥

Tack! :D

Jättefin blogg du har.. hur gammal är din buse? nyfiken

kram



Svar: Hon är 6 månader om bara några dagar, fattar inte det =)

Kram



Ps.Fin blogg

2009-03-09 | 00:00:06
http://mammakiznic.blogg.se/
Carina

Vad kul med nytt kök. Det skulle jag också vilja ha men eftersom vi hyr vårt hus känns det som en lite väl stor kostnad. Men vi ska måla om, bara jag får ändan ur vagnen = känner att jag har tid och ork. Kan ju säga att erat nuvarnade kök är riktigt fint mot vårat. Vill inte ens lägga upp någrra bilder på det men när vi väl kör igång får et väl bli före och efterbilder.

2009-03-09 | 06:54:55
http://justmintoo.blogg.se/
Agnieszka

ohh så mkt fina saker du fick tag på! Grattis i förskott då!

kramar

2009-03-09 | 09:31:32
http://agnieszka.blogg.se/
Cecilia

Vad härligt att komma hem med lite nya saker!



O vad kul att få ett nytt kök! eller få o få...:O)

2009-03-10 | 08:23:13
http://skogscilla.blogg.se/