Morgonen; just NU

Ninni har precis ätit lite yoghurt & flingor och sitter nu i soffan och tittar på bolibompa, men sina blinkande kaninöron på huvudet. Synd man inte ser "blinkandet", är faktiskt jättefint hihi


Min fina stumpa!


Ögoninflammationen håller i sig, som ni kanske ser, fast det är betydligt bättre idag. Skönt!



Och lilleman ligger i babysittern och filurar :)



Igår var jag som sagt och simmade, var hemma 21.55 för att vara exakt. Simmade i 50 minuter och sen blev det 20 min solariesol innan jag slutligen hoppade in i duschen och sedan bastun - underbart! Så det lär bli fler besök på simhallen i framtiden, det är en sak som är säker! :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sonja

Ja jag visste inte det då när du köpte dem att dem var såå små i storlekarna...



Fick en lapp av leverantören att dem är smala i storlekarna (lite dåligt och säga det så sent) ...

men dem berättade det iallafall...



Svårt när man inte känner till leverantörerna innan mer än ryktet ...

så jag hoppas att alla tips ni har om kläderna är bra eller inte kommer fram till mig så vet jag om man ska strunta i den leverantören nästa gång ..



ha det bra

2009-03-19 | 08:37:03
http://rockabybaby.blogg.se/
Rocka by baby

Du får JÄTTEGÄRNA komma in och hämta dig ett par nya tights !!



För så ska det inte vara !!



Så reklamerar jag bara dem andra till leverantören !! (och skäller lite på dem ) ;)



2009-03-19 | 08:44:44
Fia

Åh vad härligt! Det finns ju inget skönare. Men jag hatar att det alltid är så mkt folk, och sen att folk ska simma i bredd. Var det mindre nu? Man kanske skulle ge det ett försök igen :).

2009-03-19 | 10:40:00
http://fiansess.blogg.se/
Carolina

Vad söta de är!

2009-03-19 | 11:11:37
http://carolina1979.blogg.se/
Anonym

Ja det är otroligt skönt att simma :)

2009-03-19 | 16:49:19