Mina Nybadade Kids

Det var visst redan klockan 16.oo Fredrik började jobba idag. Jahupp, där ser man..


Jaja. Ninni är inte helt hundra idag. Vet inte om det är ögoninlammation som härjar? Hon har i alla fall gula slämm partiklar som bildas inne i ögonvrån, inte alls stora men ändå tillräckligt stora för att irritera en. Så, vi får väl se hur det urartar sig. Håll tummarna! 


Stumpan blev ledsen när pappa åkte till jobbet, så jag föreslog att vi skulle bada - det är alltid poppis, så även denna gången! :)  Eftersom jag numera var ensam hemma med barnen fick ju Neo också följa med och bada.. och för första gången badade kidsen ihop - och det gick kanonbra! Ninni tyckte det var jättekul att bada ihop med lillebror... :)  


Att "simma på magen" är roligast! :)

... och att "koka kaffe" är också kul :)

Wiii :D

Lite svårt att ta kort på Neo i badet, eftersom jag måste hålla i honom samtidigt. Han sitter inte stadigt ännu ju.. Men knäppte ett par kort när han kom upp, och blev mysigt insvept i en handduk hos mig....

Myyyyysunge!

Ninni fick också bli insvept i handduk när hon badat klart.... * på denna bilden ser man verkligen att det inte är samma gnistrande ögon, som hon brukar ha... min lilla stumpa

kärlek


Så, själv är jag askalastrött. Har ju hållt på med köket sen tidigt i morse... och hade jag bara vetat att Fredrik skulle ge sig iväg och jobba idag hade jag försökt passa på att vila lite. Men, så blev det ju ikke och jag lär väl stupa i säng samma tid som Ninni gör det. Kanske lika bra det förresten.. för hur kul är det att sitta uppe själv?


Jag ska i alla fall fixa oss lite mat nu, sen kommer uppdateringen om gårdagen...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida & Bellan

jag har en badstol du kan få låna till neo om du vill. det e sugproppar i botten så den e stadig. noel är ju fortfarande för liten för den ändå o när han behöver den lär ju neo sitta själv. :D då kan kidsen bada ihop medan du plåtar hihi

2009-03-15 | 17:05:15
matilda

va söta dom är

2009-03-15 | 18:04:17
http://majbebis08.blogg.se/
Ida

Hoppas verkligen inte att Ninni ska åka på ögoninflammation inget kul. :-( Zander va hemma i 10dagar med det.

2009-03-15 | 18:12:28
http://emelieozander.blogg.se/
Elin

Dom är så fina dina barn! :)



Hoppas att det inte är ögoninflammation och att lillan får vara frisk...



Ha en fin söndagkväll!

Kram

2009-03-15 | 18:17:01
http://edvinsmamma.blogg.se/
Tessan

berättade han bara en kort stund innan han började? Erica o Loke tycker om att bada ihop oxå, Loke blir helvild =D Hoppas du får en trevlig kväll iaf =) kram

2009-03-15 | 18:23:23
http://ericasmamma.blogg.se/
Carina

Vilka fina bilder på fina ungar. Gillar verkligen den på Ninni när hon skrattar så gott.

Trist det där med ögonen. Min Bella hade väldigt ofta irriterade ögon med gult gegg när hon var i dagisåldern. Finns en salva på Apoteket som är jättebra. Minns inte vad den heter men en liten tub som måste användas inom 1 månad när man öppnat den. Kan rekomendera den.

2009-03-15 | 18:46:05
http://justmintoo.blogg.se/