Luften gick ur mig

Jag och Ninni som skulle baka bullar idag! 

 
Men, efter mitt besök på hälsotorget, en långpromenad & handling - så gick luften ur mig helt och hållet. Ninni fick fiskpinnar till lunch och efter det somnade hon som en stock i sin säng, och tro det eller ej så somnade jag också! I soffan :)


Eftersom det snart är dags att börja med middagen får alltså bullbaket vänta tills i morgon, eller helgen. Får se..



hälsotorget gick allt bara finfint. Jobbade mig upp till minus 6 kg i hennes anteckningar (gick ju inte hos henne då jag tappade de första kilona..) och minus 4 cm i midjan. Känns underbart! :D



Strax middagsdags som sagt. Idag blir det "Kyckling med hett kokostäcke" - ett recept som låter SÅ smarrigt att jag bara måste testa göra det! Kul med sånna recept ju, man bygger lixom upp en förväntan på maten redan innan den ens är klar. Spännande och jag hoppas att jag slipper bli besviken... 



Det blir en relativt tidig middag idag... jag ska nämligen iväg efter Fredrik kommer hem. Ska och fika med en (två?) tjejkompisar :) Ska bli himla mys! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linda

Åh, det låter gott...du får skriva ner recept när du lockar med såna godheter ;)



Btw...hittar inte vinnare i fem myror-tävlingen?! Sitter ju fortfarande och håller tummarna, kramaktigt :D

Sarah

Tack så mycket för igår vännen , vi behövde verkligen tiden!!!! Vi måste göra om att snart. :) Puss o Kram

2009-03-06 | 09:26:14
http://sarahsglitter.blogg.se/