Lördagen

I går var vi alltså bortbjudna på mumsig middag och melodifestivalen, himla mys!


Ninni & Neo i bilden på väg dit :)

Kompisarna Ninni & Isabelle har så himla skoj ihop och trots några små dispyter framåt kvällskvisten så skötte dom sig exemplariskt! Så duktigt att de tom fick varsin skål med "lördagsgodis" :)


Neo hade lite gymnastik i Noels babygym innan han tillslut somnade för kvällen.. 
 

Melodifestivalen skulle vi se ja. Lättare sagt än gjort med 4 busungar i huset!


Tjejerna bojkottade melodifestivalen för filmen "Hitta Nemo" ? ;)


En underbar kväll med andra ord. Supergod mat och eftersom vi aldrig hann med varken fruktsalladen eller spelet "Rappakalja", så hoppas jag på ytterligare en träff med Charlottendal inom en snar framtid  :P


Nu har jag precis nattat Ninni, ögonen har fortfarande slem i sig. Suck. Så, vi får väl se hur det ser ut i morgon. Hoppas till max att natten blir lugn i alla fall.


Nu ska jag titta lite på tv, i min ensamhet, innan det är dags att ge Neo mat för att sedan krypa till sängs jag också. 


Tack för alla era fina komentarer, orkar inte svara ikväll - men imorrn ska jag ta mig i kragen! 


*nattinuffs!

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Thihi..Nej vi ska åka själva för vet du vad? Lowa ska bli storasyster =) Så syrran o Martin (hennes nya) ska få i okt/nov typ..

Vill ni åka med oss?!! =)

Puss o kram

2009-03-16 | 09:22:26
http://idasilverbark.blogg.se/
Madde

Måste bara säga hej. läser häribland för din blogg är så himla bra.

Kram Madde (jem & fixaren från Gislaved)

2009-03-16 | 13:46:17
http://mammamaddesblogg.blogspot.com
Therese - Lurans blogg

Så mysig kväll ni hade - och de små gottegrisarna var så sööööta! :-) Och min dotter har likadan pyjamas som N ser jag, den ahr varit en favorit här, men är nu snart alldeles förliten :-(



Hoppas ni får en bra vecka!



Kram

2009-03-16 | 19:16:56
http://lurans.blogg.se/