Köksrenovering pågår :)

Hade en super rolig kväll igår. God mat, dricka och underbart sällskap. Följde även med ut på puben sen och oj va kul att få dansa av sig lite :) Tog taxi hem eftersom jag är för feg för att åka nattbuss, man vet aldrig bland massa fullisar :P , och var hemma lite innan klockan 04.oo - då jag deckade i sängen direkt! 


Stort tack till alla som var med igår! Jag hade underbart kul!


I morse tog Fredrik hand om barnen så att jag fick sova vidare, skööönt. Sen har dagen rullat på i en farlig fart och trots att huvudet kännts tungt har jag ändå hunnit med en hel del.  


Min pappa kom hit i eftermiddags och vi beslutade oss för att riva ut de flesta köksskåpen. Kul att renoveringen är igång! Vi tog också upp en bit av golvmattan som ligger där nu, och det ser faktiskt ut att vara riktigt fint trägolv. Så, det mmåste vi kolla in lite närmare.

Eftersom Fredrik målade taket nu ikväll så tog vi inte bort mattan idag, tråkigt om det hade kommit färgstänk på trägolvet.


Ninni var också med och hjälpte till! Men att leka tittut med hjälp av köksdörren var nog absolut det roligaste! :)


Nu ska vi kolla på film, jag & Fredrik, och sen blir det en tidig kväll för mig i alla fall.


I morgon ska Neo få sin 5-månaders spruta kl 9.40. Min mamma kommer hit till dess så att storasyster kan få stanna hemma och busa istället. I morgon kommer också det nya köket att levereras, nån gång mellan 8.oo - 17.oo ?

Låter ju helknäppt att säga så! De kunde ju lika gärna inte sagt nån tid alls..... right?



Ha en underbar kväll och miljoner tack för komentarerna i nedanstående inlägg
- ni är världens bästa läsare!



*kramar till er från mig
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny

Åh va härligt att renoveringen med köket är igång, ska bli spännande att se resultatet:)



Kram Jenny

2009-03-22 | 20:38:53
http://jennyn.blogg.se/
Anna

tittar in

2009-03-24 | 22:06:04
http://annahanell.blogg.se/