Gooosh!

Shit vilken tid allt tar alltså! :) Stephanie har preciiis åkt hem till sitt. Hon kom hit vid 11.oo vilket innebär 5 timmar och 30 minuter. Galet! Fast det är klart.. en massa mys med barnen blev det ju också... Och mycket har hon fått göra medan jag har matat, bytt blöja, läst bok osv.. Men det funkar trots allt bra att kombinera företagsplaneringen när båda barnen är hemma - tro det eller ej! 


Fick också en leverans till idag. Underbara saker även denna gången, som tur väl är :P Svårt att vara 100 % säker innan, när man inte kunnat "klämma & känna" innan man beställt :) Men, hittils är vi kanonnöjda! 



Tänkte att ni kanske vill se vår företagslogga? Here it comes: 




Niice va?? :D



Nu kommer snart Fredrik hem och jag måste börja med maten. Tusen miljoner tack för alla middagsförslag, ska kolla igenom dom ordentligt lite senare idag, innan jag handlar hem ingredienserna. Då svarar jag på dom också. Tack!


See ya later, alligator! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


♥Flodhästen och Jag♥

Vilken snygg logga :)

2009-03-09 | 17:09:34
http://babymyz.blogg.se/
Carolina

Riktigt snygg logga =)

2009-03-09 | 17:22:19
http://carolina1979.blogg.se/
Anonym

ja man kan ju alltid försöka lite, han har varit singel länge nu så nu är det dags

2009-03-09 | 18:00:42
Gela

Å vilken snygg & fin logga. Den kommer ju bli kanon. Kram <3