Färdigmålat för idag

Nu har jag spenderat största delen av kvällen, i köket. Har målat fönsterkarmen och alla dörrfoder i vit lackfärg. Har också målat taklisterna samt hörnen, med pensel, ytterligare en gång. Och nu får det vara nog minsann. Orkar inte mer ikväll :P


Så, nu blir det lite TV-tittande för min del. Glöm inte bort att anmäla er till mina två tävlingar, som ni hittar i vänsterspalten

- och hörrni! Nu ligger receptet på "frukost muffinsarna" uppe. Enjoy! :)



* kramar


PS Förresten! Är det nån som komenterat min blogg, som jag inte svarat på på länge så är det för att er webbadress inte funkat. "Gela" - du är en av dom! *om du nu ser detta :P Så, skicka gärna den igen så jag hittar in till er :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Du andvänder väl färg från jem&fix nu när du målar,hihi

Madde

2009-03-19 | 21:53:05
http://mammamaddesblogg.blogspot.com
Ida

Linserna är 30dagars typ eller man kna använda dom 30ggr..Men man måste ha ett etui + extra linsvätska till dom annars torkar dom ut...Jag brukar faktiskt ha mina linser i flera månader..Jag känner själv när de e dags o slänga dom..Då skaver de lite o man känner sig "torr" i ögonen..Märket heter Lancôme paris o Hypnôse tror jag själva sorten heter..KANONBRA!

2009-03-20 | 07:50:21
http://idasilverbark.blogg.se/