Äntligen friska!

Nu är vi äntligen friska igen, allihop. Hoppas det håller i sig! :)


Ninni ska på dagis idag, någon hon verkligen ser fram emot - håller på att tjata öronen ur oss :P


Jag ska och klippa mig vid 13.3o (första delmålet,  -10 kg ni minns!) och det ska bli såååå skönt. Åh, ni anar inte! Hoppas bara det blir bra.. Brukar bli ganska besviken då jag går från frisören, men när jag sen kommer hem och får "göra som jag vill" med håret, så brukar det ändå sluta med att jag är nöjd :)


Eftersom mitt hår är fruktansvärt slitet, ja topparna är delade i två (och tom tre på vissa ställen!) så kommer det nog bli ganska kort. Men hellre kort och frächt än långt o ofrächt, right?



Jag har också klickat hem en till bokstav N, sån där som Ninni har stående i sitt fönster ni vet?  Såg att dom REA:de ut dom för 119:- och eftersom Neo också måste ha en till sitt kommande rum, så skyndade jag mig fortare än kvickt med att lägga den i varukorgen. Så, den ska jag få hem idag.




Ninni ska till tandläkaren vid 14.30 - då får vi veta om hennes framtänder ska dras ut eller inte. Jag är ganska säker på inte. Den "bruna" färgen har nämligen dragit sig tillbaka en aning.. och det måste ju vara positivt? Hoppas!

Eftersom jag sitter i frisörstolen då (wohoo!) så får Fredrik följa med henne.



I morgon är det företagsmöte i Växjö för mig och Steph, och på torsdag ska jag till "kvinnan på hälsotorget" för vägning. Spännande! :) Ska också hinna med att busa på öppnaförskolan med Malin och lilla Olof. Imorgon tror jag det får bli.Mys!
Ninni & Olof


Nehepp nu måste jag ut och gå en sväng,
var längesen nu (hinner/orkar ju inte!) och det visar sig direkt på vågen. Dock inget plus. Men, mer om det senare :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Skönt att ni känner er friska nu!



Ha en toppendag!

2009-03-03 | 09:02:05
http://cissislife.blogspot.com
♥Linda med Familj♥

Åhh vad härligt att ni är friska igen. Jag är precis som du när det gäller frisören, känns inte riktigt som jag förens man har fått dona själv.



Hoppas att resultatet är som du vill att de ska vara.

Kram

2009-03-03 | 17:22:45
http://babymyz.blogg.se/
gladulle

Härligt att höra att ni är friska igen, även om det säkert kommer att ta ett antal dagar innan du känner dit som vanligt igen.

Låter spännande med företagsmöte, väntar spänt på att få veta vad det kommer att vara för företag.



Lycka Till

Kramar Ulrika

2009-03-03 | 20:29:58
http://gladafamiljens.blogg.se/
Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Vart har du köpt bokstaven?

2009-03-05 | 15:25:48
http://eiraheidemo.blogg.se/