Zzzzzznark!

Ninni vaknade 04,15... och 04.45 fick jag nog och vi gick upp. Gäsp, vad drygt!



Kan det vara så att hon vaknade så tidigt för jag nämde något om att vi skulle busa med Isabelle idag, igår kväll? För det allra första hon sa var nämligen just det; Leka Bella! :)

I dag har jag nämligen "bokat" bilen (Fredrik har ju den alltid till jobbet annars) så att vi kan följa med Ida, Isabelle och Noel till deras ÖF. Ska bli trevligt. 

* Ninni tyckte helst vi skulle åka direkt! Jag försökte snällt förklara att Bella nog sov fortfarande, och undrade om inte skulle göra likadant? Bra försök morsan, typ... ;)



Det hänger regn i luften idag, änsålänge. Brakar väl loss lagom till man går utanför dörrn, tror ni inte? Brukar ju va så... Usch, va bitter jag fick mig själv att låta nu? Så är absolut inte läget.. ! 


Det är bra om det kommer regn idag. Så slipper vi vattna i landet ikväll ... och dessutom så tycker jag regnet kan komma nu, så att alla studenter får SOL på deras stora dag nästa vecka. Det är dom flesta värda! :) 


Dessutom är det ju MYSIGT med regn, tycker jag. Bara jag isf slipper ge mig ut i regnrusket som sagt....   




Nehepp, nu kom Fredrik upp också. Så nu ska vi äta lite frukost och jag ska sen passa på att packa en order som vi fått under nattens gång. Idag är det också beräknat att vi ska få en leverans med bla. Luna klänningarna - som varit ganska slutsålda ett tag nu. Jippie!







Den lila ovan är en Nyhet! :)


Kolla in dom närmre på www.haileys.se
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

elton vaknade strax efter 5 idag.... mindre kul men bara kliva upp och gilla läget!

Hoppas ni iaf får en underbar dag! kramis

2009-06-05 | 06:23:04
http://agnieszka.blogg.se/
Carina

Den lila är SÅÅ läcker. Om jag nån gång lyckas gå ner tillräckligt i vikt ska jag köpa en sån. Men då har dom väl utgått ur sortimentet för länge sen.

2009-06-05 | 07:16:43
http://justmintoo.blogg.se/
Carina

Jag väger 14 kilo mindre än för ett år sen så jag är rätt nöjd. Jag vill mer försöka ändra mina matvanor och framförallt mina gottevanor än att använda någon unik bantningsmetod. Jag hade tänkt försöka ta 1,5 kilo till innan midsommar men just nu har jag tappat karraktären. Mer kakor och mindre motion än vanligt har det blivit den här veckan. Men det är bara att skärpa till sig lagom till 70-årskalas och student. :D

2009-06-05 | 08:21:11
http://justmintoo.blogg.se/