Varit vaken i mer än 24 timmar nu ....

.. och visst känns det. I ögonen framförallt!


Fast jag måste ändå säga att jag är relativt pigg. Tur det eftersom jag nu måste vara vaken med lilleman ett tag... Han var tydligen en sjusovare i morse och han han bara varit vaken nån timme. Typiskt ;)


Närå, jag ska göra mig lite frukost nu. Fredrik åkte nyss iväg för att lämna Ninni på dagis, för att sedan lämna in bilen på service för att sedan åka direkt till jobbet. 



Natten var lugn och jag stormtrivs redan på jobbet! Superduper härligt! :)  




Nehepp, nu ska jag som sagt äta lite frulle... sen måste jag få lite sömn, jobbar ju natt i natt också! :D
* om inte annars så slutar Fredrik redan vid 14.oo idag så då kan jag nog få sova ostört några timmar efter det...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Vad skoj att det kändes bra. Var är det du jobbar? Låter som om det är nåt inom vården.

Beundransvärt att jobba natt, jag skulle aldrig klara det. Hoppas att du får sova lite idag.

2009-06-16 | 08:20:59
http://justmintoo.blogg.se/