Lövmarknaden

Det blev en del shopping på marknaden, faktiskt. Bland annat....





.. den sötaste picnickorg du kan tänka dig! Åh, jag blev kär direkt & Fredrik tyckte jag var knäpp! Men den skulle jag bara ha, och så blev det ju också :D

(och billig var den med!)



Ninni fick två gnistrande Jibbitz till sina (smutsiga!) Crocs..



... ja, och tänka sig! Jag köpte mig ett par Crocs jag också! Limegröna.. och fruktansvärt fula (skorna alltså, inte färgen för sjutton - den är cool!) :D Dessa får bli mina jobbskor.. en kollega hade sånna härom natten och rekomenderade dom varmt...

Tack för tipset! :)



Ninni fick såklart välja en ballong och trots att hon fick välja så valde hon en som satt på en pinne. Billigare för oss så visst! :D Och så blev det Svampbob, vad annars? Trots mina försök om att välja den söta enhörningen, prinsessan eller Hello Kitty :P Men hey, klart hon ska välja - det är ju hennes ballong! :D


*snygg frilla va? 
Här behövs det inga tofsar i minsann, håret står ändå hoho
 
 


Pappa kastade boll och vann -ytterligare en- taggboll, till Neo:s stora förtjusning...

Han älskar att känna på dom!




Såklart blev det också lite i ätväg :) Ett godishalsband till Ninni, 1/4 hg marknadskarameller och varsin langos till mamma och pappa Så långt ifrån GI det går (?) men hey, det är bara lövmarknad en gång om året vetja! *skyller på* :P



Solen strålade hela kvällen, och det gjorde absolut ingenting att det blåste en del... Jag träffade ett par välkända ansikten där ute i vimlet *hej hej Louise! (och Evelina om du nu lyckades hitta hit!) ;) hihi - och det är ju alltid kul! 

Fick också värdens lyxparkering med 2 steg från marknaden, och dessutom var det GRATIS parkering eftersom parkeringsautomaten inte fungerade. Woho!  


Så, en superlyckad Lövis - skulle man väl kunna sammanfatta det hela :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Haha var det Carin? :) Hon älskar ju sina sådana. Och även jag köpte mig ett par idag, fast ROSA :).



Trevlig midsommar! Vad ska ni hitta på förresten?

Kramar

2009-06-18 | 21:45:22
http://fiansess.blogg.se/
Anonym

Snälla sluta skriva "Crocs", det är ett märke inte en sko.

2009-06-18 | 23:50:55
Strumpan & Co

Aaaah, vad jag sugen jag blev på langos nu då!

2009-06-19 | 00:11:35
http://sandlada.blogg.se/