.. och så bilder från dagen :)

ja, det blir ju en del strandbilder :) Men, hoppas ni gillar det för vet ni vad? Stranden är livet sånna här dagar! Älskar det och så gör barnen..



Ser ni? Jag fick (tillslut!) med mig min soffpotatis ;) Härligt! Tack darling för att du följde med...



Neo levde loppan på filten...


.
.. och låg inte stilla mer än nån minut!



De snygga badshortsen han fått av mormor & morfar, invigdes. De satts om en smäck! Och är de inte tuffa så säg? :)



En döööötrött lilleman dricker vatten. Det är bra. Men vatten alltså :P



Ninni däremot drack saft. Iskall jordgubb-och rabarbersaft, för att vara exakt.



Nu var hon mätt i magen och gav pannkaks-resterna till pappa :P



Som sagt, inte still mer än nån minut, busunge!



Plask,plask,plask - ingen badkruka här inte :)



Mys i Bamsemorgonrocken och kanelbulle :)



.. tillslut somnade vår lilla tuffing. Det tar på krafterna att vara i solen, fråga mig! Jag somnade också en stund, där på handduken i gassande solsken. Behöver jag förklara närmre varför Fidde numera kallar mig för "kräftan" ?  hihi ;)


Nu har Fredrik åkt till jobbet (han jobbar natt i natt), Ninni är ute på baksidan (att ungen orkar?) och Neo ligger här och leker. Nu ska vi joina storasyster ute en stund innan det är dags för ett bad, kvällsmat och nattning.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Amanda

Underbara sommarbilder! Vilka jättefina badshorts Neo hade på sig! ^^



Och jag håller med. Stranden är verkligen the place to be när det är sådan här värme.

2009-06-24 | 16:43:51
http://creyla.blogg.se/