GoD MorGoN!




Neo-mannen vid frukostbordet



Ninni, på väg till dagis i morse...



Vår fina -nyvakna- tjej!


Lilleman som bara växer och växer...



Det kända Neo-smilet.. Älskar dig SÅ mycket gubben!



... ja, och visst är Neo på väg! Snart, snart kryper han snabbare än vad mamma hinner med. Buse!



Ninni tog sovmorgon till 7.3o i morse, skönt - för henne! En annan fick pallra sig upp med superpigga Neo kring 6 tiden. Gäsp! Men, att jag är trött idag får jag skylla mig själv för. Kom inte i säng fören kring 23.30 igår... Sen var ungarna uppe ett par gånger var, så det blev inte så många sammanhängande timmars sömn direkt.


Tur jag inte har något sådär inplanerat. Jag ska tvätta och sen, om molnen försvinner, så ska jag sola en stund på baksidan. Idag är det kvavt ute. Så fruktansvärt kvavt. Det skulle inte alls förvåna mig om det börjar åska alltså... usch.


Vid 14.oo ska stumpan hämtas hem igen och då ska jag, Ninni och barnens mormor åka och plocka jordgubbar. Ska bli SÅ mys! Både jag och Ninni fullkomligt ääälskar jordgubbar.


Och eftersom de är alldeles GI-vänliga så passar det utmärkt ju! :D




Ninni på jordgubbsfältet förra året :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)