Ögondoktorn nästa!



Ninni är lämnad på dagis, i denna fina outfiten som hon själv valt (med vissa matchningsalternativ från mig) ...



... och idag åkte mina gamla Kavat sandaler på. Tänk, att de passar! SÅ kul att mina föräldrar sparat så mycket från när jag var liten hihi :)



Vänta mamma! Jag ska lukta på blommorna först.... du söte!



Neo var trött när vi kom hem, så jag bäddade ner honom i Ninnis säng - allt för att störa Fredrik så lite som möjligt. Han ligger ju och snarkar i vårt sovrum, efter att ha jobbat i natt...


Neo föredrar allt mer TUMMEN istället för nappen. Vet inte om det är bra eller dåligt? Det är ju lättare att vänja dom av med nappen, såklart, men samtidigt så känns tummen så smidig. Inget let efter nappar, den behöver inte kokas och man har den alltid med sig... inte sant? hihi


Så, nu måste jag väcka upp Neo ur hans skönhetssömn, för att brumma in till sjukhuset och ögondoktorn.


Önska oss Lycka Till nu!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Ang tummen/napp.

Tummen måste man ta ur för att kunna göra saker medans nappen sitter i ändå. - Fördel!

Svårt med vantar på vinten - Nackdel!

Napp - fult!

Tummen - sött!

Och det är ju inte bara att plocka bort nappen heller.

Mina personliga tankar.

Min slutsats blir TUMMEN!

2009-06-25 | 10:17:56
http://justmintoo.blogg.se/
emelie

2009-06-26 | 07:59:14
emelie

Hur gick det hos ögondocktorn??

2009-06-26 | 08:00:53