MIN kväll



Ja idag har det verkligen varit min kväll. När ungarna somnat sött i sina sängar tog jag mig ett glas vin, plockade fram ost & kex och ett par skvallerblaskor och så bänkade jag mig ute på vår terass, för att se solen sakta gå neråt.


Det är vid sånna här tillfällen man tänker till lite extra och verkligen inser hur bra man har det. Hur lyckligt lottad man är..



(bild från www.google.se)


Tidigare ikväll fick jag också för mig att frosta av frysen, ett nödvändigt ont som hängt över mina axlar allt för länge. Men nu är det gjort! Känns super! :D



Nu slötittar jag slutet på "Sprängaren" och efter den börjar "Paradiset". Har själv läst böckerna tidigare (av Liza Marklund) och gillar dom skarpt. 



i morgon är det dagis för Ninnis del... Fredrik ska ju sova. Och Neo ska till ögondoktorn eftersom, som ni kanske minns, jag tog fel på dagen sist. Får vi se vad dom säger... Håll tummarna för att det inte är något allvarligt med hans lilla, fina öga. I övrigt har vi nog ingenting inplanerat, vad jag vet. Skönt det också ibland :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jennyn

Hej tjejen, kikar förbi en snabbis i bygg och flyttkaos för att kolla hur det är med dig :)



Hoppas du haft en fin dag, kram Jenny

2009-06-24 | 22:25:18
http://jennyn.blogg.se/
Cecilia

Jag är gillar oxxå Lizas böcker skarpt!

2009-06-26 | 20:22:10
http://skogscilla.blogg.se/