Lite av varje

GRATTIS (igen!) E & J !!!



Massa folk som väntar på sina studenter :)



Lilleman i sin något förstora PoP vindjacka :P



Sen fick han låna syrrans fleece som täcke, glömska föräldrar som lämnat filten hemma.. (och det blåste kallt!)



Ninni kollar om det finns några kolor kvar i påsen... *gottefia*



Hon var i alla fall på strålande humör, varesig det fanns kolor eller ej ;)



Fiiiin outfit som gav mycket uppmärksamhet (och gratisreklam för dig Sonja, jag tipsade alla!) :)



Lillemans outfit var också somrig och fin.. Fast som ni ser är lilleman inte på topp alls. Förkyld och med fyra tänder som håller på att tränga fram genom tandköttet.. Inte lätt att vara liten....



Har storhandlat, dammat och plockat i ordning nu på morgonen. Snart bär det nog av till en färgbutik för att handla lite tapeter och färg. Jag är sugen på att renovera! :D


Fredrik börjar jobba vid 16-tiden i efttermiddag och innan dess ska vi mumsa tacos till middag. På en helt vanlig torsdag. Det funkar utmärkt det med :)


Vi 17.oo är det lite ´"sommaravslutning" på Ninnis dagis. lite sång och berättelser från barnen och sen tänds grillen och vi mumsar picnic. Mys! Skulle hemskt gärna vilja gå dit, men så hörde jag att det skulle bli storm i eftermiddag/i natt.. och eftersom jag är själv med barnen så får jag väl se hur jag gör. Det mesta hänger ju egentligen på Neo, och hur han mår.  (eftersom det är utomhus vill jag ju inte att Neo ska bli ännu mer förkyld, om det nu hänger regn i luften...?)

Men som sagt, vi går nog dit en liten stund i alla fall :) 


Ikväll kommer jag blogga lite mer, när ungarna somnat och jag sitter själv med tystnaden :) 


kramkram sålänge! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Ninni verkar vara på topp!

Om det inte blir för dåligt väder - Gå till dagis. Jag tror inte lite dåligt väder är fel för Neo. Han ligger väl nerbäddad i vagnen där det är vindskyddat och varmt.

2009-06-11 | 12:45:20
http://justmintoo.blogg.se/
Sonja

Bra att du sa vad du köpt kläderna = )



har haft fullt upp dem senaste dagarna beställningar mm mycket nu när det är REA



ida kan när som helst angående kvällen bara att bestämma en dag !

2009-06-11 | 13:03:55
http://rockabybaby.blogg.se/
Amanda

Vilka fina bilder! ^^

2009-06-11 | 17:19:28
http://creyla.blogg.se/
marie-sistersdesign

..och i mössa från SistersDesign ;)

2009-06-11 | 23:00:19
http://sistersdesign.blogg.se/