Premiärdax!

Har inte suttit vid datorn alls idag, förren nu. Näe, idag har det varit en såndär mysdag, där jag och barnen bara har hittat på en massa mys (och en del måsten också förstås...) 


Största delen av dagen har ändå spenderats utomhus i det återigen fina, men blåsiga, vädret. 


De ringde från färgaffären och berättade att våra tapeter kommit. Wohoo! :) Så, dom ska jag nog åka och hämta om en stund. Eller om jag gör det i morgon, får se. 


Idag blir det en tidig kväll för min del, ska försöka hinna sova en stund innan jag börjar jobba vid 22.oo! Jojomensan, i natt är premiären :) Iofs ska jag "bara gå brevid" inatt, för att se hur det går till... men hey, man får ju betalt och jag lär säkert få jobba lite också så vad tusan - Visst ska jag jobba! :D


Så, idag och i morgon kommer stumpan få gå på dagis lite längre än vanligt. Hon börjar kl 7.oo och slutar vid 14.3o. Det kommer hon älska! (tror jag iaf!)  


Hur som helst så ser jag fram emot nattens jobb, och vad den kommer att erbjuda :) Ska verkligen bli jättekul!


Nehepp, hämta tapet - eller inte, det är frågan...?

Ska fundera vidare på den... Vi hörs!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Visst är hon söt, hon är 3½ nu, hon var tre år där.

Vilka fina barn du har, jag har 1½ år mellan mina, du då?

2009-06-15 | 18:00:27
http://monstermorsans.blogg.se/
Anonym

Du har en väldigt fin blogg.

KUl att din dag varit bra, min dag med barnen har vart upp o ner inte alls bra.

2009-06-15 | 21:28:01
Ebba's mamma (Angelica)

Ååå, hoppas verkligen att det går bra för dig på jobbet :-)



Här är allt bra, Ebba är numera blöjfri :-) Och sommaren verkar komma :-)



Kram på dig

2009-06-15 | 21:37:51
http://mideco.blogg.se/
Fia

Härligt att första netten gick bra. Men börjar du inte förrän 22?? Är det för du går bredvid då?



Kramar

2009-06-16 | 10:40:20
http://fiansess.blogg.se/