På tal om renovering... :)

Ja, på tal om renoveringssug! Minns ni när vi gjorde om vår hall? Om inte, här kommer bilder! :)


FÖRE:




EFTER:



FÖRE:



EFTER:



Lite skillnad va?

Hallen var gul.. gul som i ... GUL... Så, ut med det gula och in med vitt och fondtapet - Frächt!


Den medaljongtapeten vi har i hallen, är nu beställd igen. Japp, jag skrev ju att jag var sugen på att renovera lite, så idag var jag inne på färgbutiken och beställde hem lite fler rullar. Tanken är att medaljongtapeten ska följa med från hallen in mot vardagsrummet...

Kan nog bli en fin helhet, tror ni inte?





Det är alltså här, på den vänstra väggen (vid skåpen) som medaljontapeten kommer sättas...



... japp, o här är det då på den högra sidan jag menar :)
 

Jag tror det kommer bli kanon!



Nästa projekt får bli att göra om i mitt och Fredriks (och Neos!) sovrum. Tanken är att ungarna ska dela det rummet sen när Neo är tillräckligt gammal.. och att vi då övertar Ninnis rum. När det väl är dags kan det ju vara skönt att slippa börja måla om och dona. Det lutar väl mest åt att börja med det projektet när Fredrik har sin semester.

Japp, så får det nog bli.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ROSAMARTINA [bloggdesign]

Hej gumman :D

Vad heter den där tapeten? Tycker att den är supersnygg och vill ha den i mitt vardagsrum ;)

Stora kramar /Jennifer

2009-06-11 | 23:51:02
http://rosamartina.blogg.se/