Lunch!

Eftersom jag nu lovat att försöka bättra mig på GI-fronten kommer bloggen, återigen, få en del inlägg om vad jag äter om dagarna. Kanske kan det bli lite inspiration till andra, men främst till mig själv - då jag kan titta tillbaka och få egna "tillbakablickar". Smidigt!



Till lunch idag blev det kyckling- och gurk tärningar och sen en tunn skiva från gårdagens kassler. Ett glas iskall mjölk till det! 

Jag vet, man ska passa sig för mejeriprodukter men ett litet intag/dag kvittar ju. Och eftersom jag inte åt nån yoghurt till frukost så känns det absolut inte som att jag borde skämmas. Hallå, det är ju mjölk vi talar om! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mamma Russin

hej hopp..

bara att du börjat med GI igen..:) du ger mig inspiration gumman..:) mumms det ser ut..:)



KRAM

2009-06-26 | 22:46:10
http://enburkrussin.se
Jenny

Mmmm det där ser ju jättegott ut! Fâr jag komma pâ lunch?

2009-06-29 | 12:25:34