Ingen sömn här inte! :)

Japp ni läste rätt, im still alive! :P

Neo verkar inte alls vara trött så det har inte blivit någon sömn för mig heller - ännu. Gäsp. Men nu är man seg. Är ju i och för sig inte så konstigt, har ju varit uppe i nästan 1,5 dygn nu. Ja, sedan 05-tiden igår morse...




Men som ni ser så skiner vår son som solen, med inte ens en smula trötthet i ögonen..



.. åh vad jag älskar dig min lilla plutt!



Och en ny "tandbild" :) De fyra bissingarna i överkäken har äntligen spruckit igenom.. Kanske släpper det lite snart? Man kan ju i alla fall hoppas det, så Neo slipper spänningarna och kliandet snart..



Fredrik ringde nyss och berättade att han ska jobba över idag. Great! Så vid 14-tiden är det JAG som får och hämta Ninni på dagis. Men hey, det man inte dör av blir man ju starkare av - eller hur är det man brukar säga? :)


Så, vid 16-tiden när Fredrik kommit hem är det jag som brummar hem till mina föräldrar. Jo, för någon (hoppas på 4) timmars sömn måste jag ju få innan jag går på nattpasset vid 21.oo igen (och INTE 22.oo som jag skrev i inlägget nedan.. virrig jag är!)


Missförstå mig rätt, jag har själv valt att få jobba... så jag klagar absolut inte!
- Men, aningens seg är jag minsann just i detta nu :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Gela

Usch din stackare. Men dom säger ju de att första tiden är de ju barnen som styr ens vardag. hehe =) Hoppas de går bra för dig att jobba ikväll. Å att du får sova ett par timmar innan. Kram

2009-06-16 | 13:08:33
http://gelavela.blogg.se/
Carina

Tar väl lite tid att ställa om sig och komma in i rutinerna. Me i början kan allt ny ge en endorfiner så att man orkar ändå.

2009-06-16 | 13:21:53
http://justmintoo.blogg.se/
Fia

Oh vilka fina gaddisar :).



Usch din stackare! Hoppas nu du kan sova några timmar. Jäklar vad sur jag blivit om Adam skulle jobba över när jag hade jobbat natten!! Tur han har semester när jag jobbar :).

Hoppas det går bra inatt trots din trötthet!





Jag jobbar med 21-07 sen. Börjar 19 Juli, mitt i högsommaren lär det väl bli :).

Men jag ser fram emot det. Önskar bara att det inte var så mkt, men jag får tacka o ta emot. Ska jobba 80%.



Kram på er!

2009-06-16 | 14:29:32
http://fiansess.blogg.se/
Carina

Neo verkar vara en riktigt liten glad skit!

2009-06-18 | 11:15:53
http://justmintoo.blogg.seu