Hej hopp!

Dagen har varit underbar. Jag började med att krypa ner och sova, efter att ha jobbat natt fram till 07.00. Gick upp vid 11-tiden då det var på tok för varmt (och soligt!) för att kunna sova mera.


Åt lite lunch med resten av familjen innan vi packade picknick korgen, badkläder och handukar för att bege oss till stranden. Åh, så underbart!


Åkte hem kring 17-tiden och hann precis innanför dörren då vi blev bjudna hem till mina föräldrar på middag. Supermys!


Har en massa fina bilder men tror ni inte jag glömde kameran hos mina föräldrar? Ja, man kan då inte tänka på allt... virrig jag är.


På tal om virrig. Trodde jag skulle jobba natt i natt också men det skulle jag visst inte. Hihi, så kan det gå!



Lovar er en massa fina bad-bilder i morgon.



Hoppas ni har haft en lika bra dag som oss?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Haha ja jag undrade om du hade ngt specialschema för ni har ju bara 2 nätter på rad annars :).



Härligt med stranden. Jag älskar sommaren!!



Förresten. Carin sa att ni hade pratat om min MK-tjejkväll som är imorgon. Hon sa att du var intresserad av att komma? Jag har ju som sagt fått ett par avbok så du får hemskt gärna komma. Det börjar kl 18 och vi är i Torskors. Hör av dig till mig om du är intresserad!

Skickade sms till dig innan idag med om att få följa med på fotvårds-klass nästa vecka.



Ha det så bra nu!

Kramar

2009-06-23 | 22:57:10
http://fiansess.blogg.se/