FÖRE - EFTER :)

Som ni vet så har vi ju hållt på och gjort i ordning på vår baksida, och NU börjar vi ana det slutgiltliga resultatet.


Vi har verkligen slitit med denna baksida, och fått en massa hjälp av mina föräldrar och syskon. Stort TACK till er. Nu i sommar kan Ninni (och Neo!) få plocka jordgubbar & smultron, rabarber & krusbär. För att inte tala om vinbär och hallon!
Barnen kommer få vara med att dra upp potatis och morötter, plocka sallad och kålrabbi (hihi!) och även möjligheten att kunna plocka gröna, krispiga ärtor. Allt på vår baksida! 


Åh, jag älskar sommaren!
- Jag älskar att plocka smultron på strå.. Jag älskar tanken att mina barn också kommer få möjlighet till det....



Bilden ovan talar nog för sig själv va? Mormor och Ninni har börjat rensningen .... den lååånga rensningen....



På väg?



Och såhär ser det ut idag. (fotot är taget i morse tom!)


Skillnad va? :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Oj va fint förtsår att ni har slitit!!

2009-06-13 | 14:15:31
http://cisan.blogg.se/
Cecilia

Helt underbart fint ni fick i er trädgård. Själv får man göra det bästa av balkongen. Kram kram

2009-06-13 | 22:03:02
http://skogscilla.blogg.se/