Dålig på att svara, jag vet!

Jag ska bli bättre på att svara på era fantastiska komentarer. Allt som oftast är det för att jag helt enkelt inte hinner! Jag prioriterar då först att uppdatera min blogg, för att sedan svara på era komentarer... och det är oftast där skon klämmer.


Men jag uppskattar dom enormt mycket och de påverkar mig så jag bloggar mer. Får man inga komentarer minskar ju faktiskt blogglusten... Men, jag ska skärpa mig och jag hoppas att jag hinner svara på de flesta redan senare i eftermiddag - men nu;

IKEA HERE WE COME! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Malin

Hejsan jag vill bara höra vad medaljongtapeten kommer från, är det boråstapeter? Den är verkligen jättefin.. Ni verkar ha ett väldigt mysigt hus/lägenhet.. :) Ha en bra dag Mvh Malin.

2009-06-13 | 12:37:39