Bildregn från igår :)

Där dagen som sagt började med stranden:


















På seneftermiddagen blev vi ju sporadiskt hembjudna till mina föräldrar på middag på deras balkong. Parasollet åkte fram, grillen tändes och nypotatis kokades. Så mysigt!






Supergod sallad, nypotatis, kassler och gräddfil med gräslök. Sommar!



Neo var också med :D



och så Ninni med såklart :D



Ninni fick glass till efterrätt. Glass med blommigt strössel


Så var jag bara tvungen att ta kort på denna underbara lilla varelse, som pryder hallfönstret hos päronen. Åh, jag bli så glad varje gång jag ser den. Han ser så tokig ut, inga bekymmer alls lixom. Tycker ni inte? hihi
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka

Jättemsiga bilder, och vilken fin utsikt dina päron har! Ja ormen var supergullig!

2009-06-24 | 16:37:22
http://agnieszka.blogg.se/
Johanna

Jag måste bara fråga vilken strand ni åker till? Jag är inflyttad och har ingen aning ännu(efter 5 år) vart man "ska" bada. När man bodde i stan var det inga problem utan då gick man till stumholmen och ev Saltö men nu när man bor mer utanför så har jag ingen aning.

Ha det bra Kram JOhanna

2009-06-24 | 16:55:23