Åhoj!

Nu ska vi stax åka till mina föräldrar som bjuder på grillat. Mys!


Jag har planer på att cykla hem till dom, för att sedan cykla till jobbet - och sen hem från jobbet vid 7.oo i morgon bitti. En runda som är ca 7 km med bil. Visst, jag lär nog bli svettig - men tänk motionen sen! Jo, jag måste verkligen sätta igång o röra på döfläsket :) Allvarligt talat alltså. Annars lär det ju ändå inte hända något på vågen....


... frågan är bara om jag pallar cykla hem i morgonbitti? Hm. Vi får se hur jag gör!



Ha nu en trevlig eftermiddag/kväll, så hörs vi imorrn igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej!

Vad glad jag blir att du gillade det jag sytt,det enda problemet är att jag inte har något mer av Landskaps tyget hemma.Det var dyrare och då brukar jag bara ta hem ca 1 meter.Gillar du själva setet så kan jag sy det i något annat tyg.Just nu har jag inte så jätte mycket tyger hemma.Men jag köpte en jätte fint tyg som är randigt jätte somrigt.Det är vita,ljusgröna och ljusrosa ränder.mjukt och följsamt tyg.Jag syr upp ett sett så får du se om du tycker om det.Sätter i gång redan i kväll så du får se hur det ser ut så snart som möjligt.



Hoppas ni får en solig dag kram Laila

evamar - tävlingsblogg

Hoppas helgen har varit bra. Undrar bara om du har utsett en vinnare av de fina halsbanden ännu. Har försökt läsa igenom noga men inte hittat något om det, men ser att du har haft fullt upp så du har kanske inte hunnit än?

2009-06-28 | 10:42:15
http://evamar.blogg.se/
bitte

gott med grillat

2009-06-28 | 17:02:58
http://www.lovemercury.se
-Milly-

Tjingeling på dig! Önskar dig en underbar dag.

Är allt bra med dig?



Jag la till dig på bloglovin'

Om du tycker om min blogg får du gärna göra detsamma!



Kram :)

2009-06-29 | 07:23:36
http://designbymilly.blogg.se/
Cina

Vilken fin hemsida du har, inne o kikar ibland. Härliga sommarbilder =)

Jenny

Vad mysigt att cylkla till jobbet det skulle jag ocksâ hoppa pâ om det inte var för lângt och farligt! Vem har lust att cykla i Paris? Inte jag.

2009-06-29 | 12:24:41