Åh detta ständiga krångel..

Vill egentligen bara skriva av mig utan att berätta för mycket. Men, jag är så sjukt trött på att det nästintill aldrig är någonting som kan gå smidigt. Varför är det så?

Alltid är det en massa krångel, folk som sätter käppar i hjulet bara för att jävlas, och trots att man tror att man har klarhet på det hela - på vad som gäller - så dyker det ju nästan alltid upp något oväntat. Bekymmer.


Jag har ägnat en del av morgonen och största delen av eftermiddagen till att försöka reda ut en massa. Ringa samtal, sitta i kö, fixa lappar och påskrifter. Drygt.



Efter en del panikkänslor som "vad gör jag nu?" så kännes det skönt nog som om jag -återigen- har fått klarhet på det hela. Jag löste det. Men, samtidigt kan jag inte låta bli att undra... när kommer nästa bakslag?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ebba's mamma (Angelica)

Usch låter inte bra. Hoppas att du får ordning på allt! Många kramar <3

2009-06-22 | 17:44:23
http://mideco.blogg.se/
Agnieszka

vad är det som hänt vännen?

2009-06-22 | 18:51:59
http://agnieszka.blogg.se/