Uppdatering från Helsingborg :)

Vi har det alldeles fantastiskt bra här i Helsingborg. Nu snart ska vi ta och gå ner i Stadsparken då de håller i "Barn loppis" där. Exakt vad det innebär har jag inte en aning om, inte heller om det är stort eller litet :)


I eftermiddag ska vi åka båt som vi också kommer äta 3-rätters middag på. Ska bli så mys såå! :D


Annars har vi inga direkta planer för kvällen. Troligtvis blir det så att jag och Fredrik går ner på festivalen en sväng och när vi kommit hem ska vi nog ta oss ett glas vin och fylla upp bubbelbadkaret. Åh, det här... det är semester det! ♥



Blir tyvär inga bilder eftersom jag inte har kamerasladden med mig. I morgon åker vi hemåt igen. Eventuellt ska vi stanna till i Lund för att kolla på en sak... men, det är inget bestämt ännu.


Nehepp, ha det så bra hörrni så hörs vi imorgon igen - om inte innan!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)