Mätt!



Vi har precis ätit middag, kyckling med hett kokostäcke (recept hittar ni under kategorin med GI recept, till vänster) Till det hade jag gjort en alldeles färsk Coleslaw, Ninni och Fredrik åt ris. Supergott och jätte enkelt att tillaga! :)



Har inte kunnat sova sådär bra idag, utan vaknade efter ca 2 timmar och sedan dess har jag varit uppe. Hämtade hem Ninni vid 14.oo och direkt efter det började jag med middagen...


Igår hade Ninni varit helt blöjfri på dagis, hela dagen. Och inte en enda miss hade hon gjort! Vår duktiga tjej. Idag hade det skett en liten olycka; då Ninni lekte med sin nyfunna bästis "F" så glömde hon bort sig - och lite kiss kom i trosan, men sedan knep hon och skyndade ut till toan. Åh, vad man blir stolt! :D



Nu är Fredrik påväg ut med ungarna, de ska till den nyrenoverade parken som (äntligen!) öppnats igen, efter ett par månader bakom lås n& bom. Men, den blev verkligen kanonfin - så jag skickade med kameran med Fredrik, så jag kan visa er lite bilder sen när de kommit hem igen.
 

Men nu, liggläge framför soffan - i underbar tystnad :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sonja

Hejsan !

Ja ta 3 gäller även på REA`N ska ju komma höst

kollektioner nu så jag måste få plats med allt nytt

(Tänk på att det är stäng i morgon bara ...)



Ja kvällen borde vi kunna planera in nu tills augusti nån gång...



Ha det gött så länge !!

Imorgon ska jag ha semester hi hi ska kolla på pippi och bada i brunnsparken

2009-07-09 | 19:01:40
http://www.rockabybaby.se