Tjingeling!

I vanlig ordning när Fredrik jobbar natt, så vaknar barnen om vartannat och jag får springa upp och ner, in och ut. Lite efter klockan o3.oo, efter att Neo fått mat och Ninni fått vatten i nappflaskan - så somnade dom äntligen i "djupsömn".


Vi o5.oo slänger sig Fredrik i sängen, så jag håller på att studsa ur! Bara till att försöka somna om... IGEN! lyckas, men vid 06.oo vaknar Neo och är hungrig. Muttrar surt till Fredrik; "snääällla, du kan väl ge honom mat nu. Så går jag upp med Ninni sen...."


.. en inte så road Fredrik går upp och fixar mat till pluttas, smäller igen micron och vem vaknar då, om inte Ninni! Så, jag fick palla mig upp ur sängen ändå :) *attans mee


Men, nu har jag hunnit vakna och känner mig, trots nattens oroligheter, ganska pigg ändå. Ninni och jag har precis ätit frukost och jag ska bara göra mig i ordning, sen vi bege oss ut. Ska gå en promenad samt göra ett stopp i lekparken.



Vet inte hur länge Fredrik ska sova idag, men... det märker jag väl :)



 



Storasyster, lillebror




 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Line

det låter inte lätt på nätterna, men den vägen ska jag med säkert vandra så jag ska inte säga för mycket. ;)

jag fasar lite inför när Pierre snart ska börja jobba sina nätter. och vi har ju bara ett barn dessutom.

2009-01-03 | 10:03:25
http://pinepo.bloggagratis.se/
Sophie

Låter som en mindre rolig natt.. =/ Hoppas på att Fredrik hjälper till med barnen sen när han vaknat så du kan få lite lugn o ro idag med. =) Ha en fortsatt trevlig lördag!

2009-01-03 | 10:35:55
http://phie.blogg.se/
Fia

Fy vilken tuff natt du verkar haft! Ellenova har vart bökig med sömnen länge nu, men inatt sov hon hela natten "peppar peppar". Men visst är det typiskt att det krånglar mest när man är ensam? De känner säkert av att pappa är iväg...

Jobbar Fredrik oftast nätter?



Ja MK har enbart mineralsmink nu som är bra för huden och sitter hur bra som helst!

Är du intresserad av en visning?



Hoppas ni får en bra dag!

Kramar

2009-01-03 | 10:56:25
http://fiansess.blogg.se/
Linda

S: Massor om jag säger så :P Hahaha. Själv då? :)

2009-01-03 | 11:02:28
http://liiiiinda89.blogg.se/
Olelsi

Jag berättade att jag fick paket va?? Tack i alla fall för vinsten. Väl behövligt...sooooon,tyvärr!!

Min grabb sover hos sin moster, han har haft mys kväll och vete gudarna allt. När han var mindre sa han jämt mus-fäll!! (hihi)

Elin kollar på tvn och målar samtidigt.

Vi har inte varit ut nå än det är rätt så kallt här men under dagen skulle det bli sol så då blir det att vara ute en stund.

Ha det så gött, så hörs vi!! / Kram Nettan i Hälsingland.

2009-01-03 | 11:46:23
http://olelsi.blogg.se/