Måste våga - för att vinna!

Ja, alltså jag är verkligen SÅ taggad efter besöket. Stephanie är verkligen en kanonkompis, ja en av mina allra bästa, som jag kan snacka med om allt!, och kanske (kanske!) ska vi ta tag i det där som vi började planera för ja, snart 4 år sen. Shit alltså, vad tiden går fort! 

Då var jag nyseparerad från mitt X, som jag varit tillsammans & bott ihop med i 3 år. Utan barn, bodde ensam mitt i smeten i stan, hade precis fått fast jobb, var blond och festade varje helg. 


Men så kom Fredrik in i mitt liv och 3 månader med honom visade det plus på stickan - Ninni blev till, och mitt liv var underbart! Sen, för snart 3 månader sen, kom Neo till världen - och mitt familjeliv blev komplett! 



Men nu är den eviga frågan, vad JAG vill göra resten av mitt liv? Inte med Fredrik, inte med barnen. JAG


Pluggar till´undersköterska. Men vill jag ens jobba som det? Vad är det jag vill?? 



Jag VET vad jag vill. Tror jag. Frågan är bara om man ska våga ta klivet ut i det osäkra? Fast och andra sidan, vågar man inte prova, kan man heller inte vinna. Ååååh, jag är SÅ kluven.   



Nehepp, nu spritter det i hela kroppen och jag måste bara Goog:la lite.. i hopp om att finna det jag söker. Vad det nu än är... :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Åh är det där där du har berättat om? Att öppna eget? Fast du har inte sagt inom vad :)!??



Okej, då får vi säga Tack så hemskt mycket! :). Men hur ska vi göra då. Var när o hur ska vi ses? ;)



Ninni verkar ha haft en helt underbar 2-årsdag. Åh om 3 månader fyller min stumpa 1 :)

2009-01-12 | 15:27:24
http://fiansess.blogg.se/
Agnieszka

Ohh vad är det som du skulle vilja göra då... men som du inte skriver om....? Nyfiken som jag är!

kramar

2009-01-12 | 15:30:52
http://agnieszka.blogg.se/
emelie

jag tycker att du ska våga!! man kan alltid ångra sig... jag vet inte ens om jag vill jobba som arbetsteraput i hela mitt liv, men just nu passar det mig super!! och dom tre åren jag pluggade vill jag aldrig ha ogjort.. visst det va tufft vissa stunder, men samtidgt super roligt!

satsa på det du vill just nu! du har en helt underbar familj som jag tror kommer att stötta dig i allt det du vill göra!!

2009-01-12 | 15:43:16
Cissi

Åh nu blev jag ju supernyfiken jue ;-)



Vill bara skriva under på det du säger: Man måste våga satsa för att vinna!



KRAM

2009-01-12 | 16:07:54
http://cissislife.blogspot.com
Anonym

Hej Gumman!

Jag har mailat dig redan:) Bilder samt lite vad jag skulle vilja ha! Har du inte fått de kanske? I så fall mailar jag igen!

Snäll du e som vill hjälpa mig! :) Skulle bli glad också om du vill hjälpa miga tt göra ngn slags vikt tabell! Då inte med min start vikt utan bara att man skriver från vecka till vecka vad resultatet i vikt blivit:)



JAsså har du jobbat som de, kul! Ja tiderna e väl inte de bästa och kanske inte heller gästerna heller men jag tänkte pröva! Min sambo e ju arbetslös och jag jobbar bara 86% så jag tänkte jag söker lite extra jobb och fick detta:) Får väl se hur de går!

Kram på dig med!

2009-01-12 | 20:27:26
http://emelieidafriberg.blogg.se/
SagoElin

Inte alls nyfiken.. Jag looovar. haha. Gah! Säääg! :)

2009-01-12 | 21:35:14
http://sagoelin.blogg.se/
steph

Åh blev helt rörd där lina gumman ;) hihi visade dina underbara kids för sambon min precis hehe o ja e såå sugen asså nu e de dags nu gör vi det här babe helt klart! :) Vill bara komma igång o vilken bra idé me webben smart drag där :p men du vulken hemskt bild por moi :s skäms lite tok gml!! Har inte ens sett den haha, men du när ses vi igen då? Måste ju träffas oftare nu o make a lite planer ;) Ta hand om er nu o så fort du hör nått så let me know babe ;) Puzzzz

2009-01-13 | 21:46:32