Morrn morrn!

Hade verkligen inte ork att uppdatera mer igår sen. Var inne i stan och mötte två tjejkompisar på ett fik, o vi satt o snackade lite mer än en timme och sen var jag tvungen att åka, eftersom jag skulle göra intervjun vid 18-tiden.


Intervjun gick bara bra. Jag ställde mina frågor och hon berättade, medan jag lyssnade och antecknade. Himla intressant och precis som jag trodde, hade vi en del gemensamt. Jättekul! :)


Sen satt jag och försökte skriva ihop intervjun resten av kvällen. Svårt, men otroligt roligt!


Nu ska jag bara skicka in den till Stefan på minbebis och sen tjoar jag till när den publiceras, så ni också får läsa :D




För att tala om något annat, så somnade Neo kl 20.oo igår, och sov ända fram till o5.3o i morse! Helt galet och jag verkligen hatar känslan när man vaknar, tittar på klockan och tänker; Lever han?

Men det gjorde han såklart och med tanke på hur dåligt han sovit de sista 2 dygnen så är det kanske inte så konstigt....



Idag är Fredrik hemma, så jag ska sticka in till stan vid 9.oo och hälsa på en tjejkompis, ja Steph som var hos mig i förra veckan ni minns? Hon har flyttat ihop med sin kille och jag är SÅ nyfiken på deras lägenhet! :)

Ska stanna och köpa med mig lite frallor på vägen. Fullkorns till mig såklart! 


Annars blir det nog en ganska lugn dag skulle jag tro, med massa bus och mys med familjen. Underbart! 


Nu ska jag fixa lite frukost till vår lilla dam.

Kramis :) 



 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina

Roligt att intervjun gick så bra - och skönt med en så bra natt! Kram

2009-01-16 | 09:29:12
http://carolina1979.blogg.se/
Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Vad kul att intervjun gick bra! :D



Hoppas ni får en bra dag!

2009-01-16 | 11:05:32
http://eiraheidemo.blogg.se/
Lattepappan

Ja, det ska bli väldigt intressant att se hur intervjun blev;)

2009-01-16 | 12:32:19
http://lattepappan.blogg.se/
Sandra

Ville bara kika in och säga hej :)

Fina barn och en trevlig blogg du har! :)

2009-01-16 | 13:59:22
http://sandrastomberg.blogg.se/