Min lillebror kom... & senare UPPDATE.. UPPDATE IGEN! :D

... och jag blev plötsligt väldigt upptagen :)


Snart kommer Fredrik hem, då ska jag åka och handla sen hem igen och laga mat. Efter det ska vi äta och SEN (när barnen lagt sig) så ska jag svara på era goa komentarer. TACK, alla.


Hörs lite senare då! *kramar






UPPDATE 19.31;

Jag mår inge bra. Har så jäkla ont i magen. Sjukt ont. Har testat allt, ätit, tagit ett vamt bad, legat ner... ingenting funkar. Ska sätta mig i soffan med den varma riskudden på magen. Blir det inte bättre får jag söka hjälp, för jag har aldrig varit med om nåt liknanade....

... smärtan sitter mellan revbenen typ. Långt upp på magen alltså och smärtan är "kampig"... vet inte vad det kan va...

Så, vi får höras av i morgon eller nått. Ha en skön kväll!





Hejsan hoppsan. Nu är jag pigg som en nötkärna igen. Sjukt va? ;)

Precis när jag tänkte; Nä nu åker jag in till akuten - så försvann det. Puts väck!


Underbart härligt, men är det inte irriterande? Hade så jäkla ont, kunde knappt röra mig! Och nu, är det precis som om ingenting hänt. Men, kanske är det alvedonen som har verkat..? Jag håller i alla fall tummar & tår, på att det är borta för alltid - och att jag nu får sova ostört hela natten! (eller ja, tills Neos mage börja kurra o vill ha mat iaf!) 


Ni är så underbara så ni anar inte! Skulle vilja ge er en bamsekram allihop! 

Publicerar inga komentarer idag, måste se vilka jag inte svarat på imorrn :) 


SOV GOTT!! 


PS imorrn går tävlingen om designen ut, har du inte anmält dig - Gör det vetja! hihi :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pia - mamma med mera

Hej vännen, det kan inte vara så att du fått lite magkatarr?? omeprasol finns receptfritt på apoteket isf och det kan du ta fast du ammar. (men kolla för säkerhets skull isf med apoteket) Då kan man få ontprecis som du beskriver. Jag har haft de mesta krämor haha!! Hoppas du snart mår bättre.



Skickar iaf en styrkekram.

Kram kram

2009-01-09 | 20:30:02
http://pia.sakerochting.se
Ebba's mamma (Angelica)

Men gumman hoppas att det inte är nåt alvarligt, Krya på dig, KRAMAR...

2009-01-09 | 21:18:25
http://mideco.blogg.se/
Anonym

Usch, stackars dig!! De låter inte roligt med sådan magvärk... kan det vara magkatarr?? Jag har magkatarr eller galla, de vet dock inte vilket då symptomerna är lika varandra, men har varit inne för detta några gånger... hoppas att det inte kommer tillbaka iaf... Kram

P.S Älskar din blogg o läser den varje dag o tycker inte att du ska lyssna på dessa kommentarer de är bara avundsjuka för att de inte har en sådan bra blogg med lika många läsare som du!!

2009-01-09 | 23:44:14