Lite av varje från gårdagen...

Igår eftermiddag tog vi en långpromenad hela familjen. Stannade till vid Rusta för att köpa nya disktrasor. Hittade ett paket med 10 st för 29 kronor - och fina med jordgubbar på, var det också. Kanon, dom tar vi!

Men. När vi kom hem och jag öppnade paketet med trasorna, blev jag smått förvånad. Det var ju bara den ÖVERSTA trasan som hade jordgubbar på sig! De andra var tråkigt ENfärgade....

Världens ilandsproblem, i know. Men ändå, så tokigt besviken jag blev när jag fick 9 st UTAN gubbar på :P

Ninni undersöker också trasorna, hon ser inte heller några gubbar...

Torka, torka...

Vi åt den smarriga Thaii soppan....

... wookgrönsaker, kyckling, fullkornsnudlar och sen Keldas spicy Thaii soup! :)

Lillfisen i babygymmet

Finaste lilla killen! ♥



Nu är Ninni på dagis och jag ska passa på att rensa hennes garderob medan hon är borta.. Ska också köra in till stan en sväng. Måste ha ett nytt fotoalbum till våra foton jag framkallat :)


Så, en lugn dag även idag.

kramar
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mamma Stina

Hm... har du kvar förpckningen, du borde jú nästan kolla om det står något om jordgubbarna i den... :)



Söta barnen är!



// Stina

2009-01-28 | 10:10:44
http://minbebis.com/blogg/stina/
Fia

Men vilken besvikelse med trasorna:) Snacka om lurendrejeri! Jag menar varför bara ha jordgubbar på EN enda trasa??:D



Mysiga hemmabilder!!



Maten såg god ut också!

2009-01-28 | 16:25:09
http://dagarmedfia.blogg.se/