Just nu bakas det tårtbottnar i Ninninusenhemmet! :)


Ja, jag har redan hunnit handla, duka fram och äta frukost med familjen och bakat tårtbottnar - som nu står och gräddar i ugnen :)


Nu ska jag ge mig på en annan sak, bild på det kommer sen ... om det blir fint villsäga :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lattefarsan

Vad blir det för tårta?

Glöm inte att vara med och tävla om 300:- presentkort Lilla Bebben :)

2009-01-10 | 12:17:21
http://lappalainenonline.blogg.se/
Fia

Hej! Trevligt med att baka tårta:) Va det imorn hon fyller lilla Ninni?



Jag har en fråga till dig ang design. Jag vet att du gjorde en till mig för ett bra tag sen. Och jag tänkte om du hade tid o lust att hjälpa mig o fixA en liten enkel design? Annars kanske du bara kan hjälpa mig och se vad felet på min blogg kan bero på. Mina grejer under mina kategorier som du ser ligger lite huxflux. Inte uppradat o sådär. Försökt få iordning på det, men det går bara inte:S



Vet du vad som kan vara fel?



Ha en fortsatt trevlig helg:)

2009-01-10 | 16:50:35
http://dagarmedfia.blogg.se/