Jag hinner inte med... & man får inte vara dum :P

Näe, det känns som om jag inte riktigt hänger med längre.. som ni kanske märkt på den dåliga uppdateringen...?

Är ganska mycket just nu och när jag kommer hem/är hemma så är det alltid nånting annat som ska fixas med.


Maten tex, trots jag får duktig hjälp i köket ;


* röra, röra, röra....

Finast!

Ser ni va långt hår hon börjar få? :)

Det är roligt att laga mat!


Jag antar att det kommer vara "fullt upp" ett tag framöver, men sen är det nog klart och jag kan berätta allt för er. Cant wailt! :) hihi.


Min mamma ringde igår vid 17-tiden och sa att Lindex reade ut sina vinterkläder, bla. Jag hoppade snabbt in i bilen, lämnade av Ninni hos mina föräldrar så hon fick busa av sig lite, tittade vad min mamma köpt till barnen så jag inte skulle köpa likadant och sen brummade jag iväg in till stan...

Kom bla hem med dessa vinterkläderna;


En FIX jacka i underbar ljusblå färg. Skaljacka, precis som pop:s, med en fleecejacka under som är avtagbar. Nypris 599:- nersänkt till 399:- och så halva på det = 199 :- Vilket klipp!

Köpte även en svart FIX overall till Neo, som han kan ha nästa år.
 699 kr nypris, sänkt till 499 kr och halva på det = 249 kr!


Måste bara visa er det fina vår-settet som Ninni fick av mormor & morfar. Kanonfin tunn jacka, matchande överdragsbyxor och en rosa mössa till.

Barnen fick också en del kläder, det tackar vi mängder för!! Tack!


Jag köpte också en del kläder till barnen, bland annat några pjamaser/nattlinnen för 35 kr/st & en pepparkaksdräkt till Neo nästa år - för 39 :- Man får inte vara dum! :D


Sa jag att jag hade fullt upp innan?

Nu ska jag klippa Fredrik, sen hoppa in i duschen. Efter det ska vi äta frukost (sent idag!) och sen måste vi plocka i ordning lite här hemma.

Måste också prova vilken kofta jag ska ha till min fina lila klänning. Bröllop idag ju! Och jag fick låna lite alternativ av min mamma...

Barnens farmor och farfar kommer hit vid 14.oo, för att passa barnen när vi är iväg, och innan dess ska vi hunnit äta lunch. Klockan 15.oo ska vi hämta upp Ida och Emelie, som också ska till bröllopet och sen ska vi försöka hitta dit också :) 16.oo börjar det.


Så, jag får se hur mycket jag hinner uppdatera idag - också. Men, ni får helt enkelt hålla ut :P


bamsekram på er alla, hoppas ni får en underbar lördag!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Har dom halva priset på rea priset nu eller? Både i stan o amiralen eller? För det va inte det när jag va på amiralen häromdagen nämligen! Ska in till stan idag så får väl kika då =)

2009-01-24 | 09:18:03
http://jonnaa.blogg.se/
Cissi

Ibland hittar man ju inte bara tiden, och det är helt ok!



Fina kläder du hittat till barnen!



Ha en toppenfin dag på bröllopet och att ni har bättre väder än vi!



KRAM

2009-01-24 | 09:56:58
http://cissislife.blogspot.com
Evelina

vad fina kläder! Hoppas du får det roligt på bröllopet!=)

2009-01-24 | 10:44:36
http://evelinalinnea.blogg.se/
Fia

Duktig hon är lilltösan som hjälper dig laga mat:) hehe!



Hoppas ni får en trevlig helg!

2009-01-24 | 14:36:52
http://dagarmedfia.blogg.se/
Agnieszka

Unedrbart att gå på bröllop! Hoppas det var vackert och ni hade det toppen!

kramar

2009-01-24 | 19:05:36
http://agnieszka.blogg.se/
Jonna

Såg när jag gick in o kollade här nu att min kommentar va undertecknad med Lina, haha. va skumt :S



Det var väldigt utplockat när jag var på lindex, men tyckte å andra sidan inte att dom hade så mkt fint är dom började rea heller! Det som tilltalade mej köpte jag redan på annandagen =) Men lite till Thilda blev det. Det va synd att det inte fanns fix jackor i större storlekar kvar för dom e underbara, Theo har en sån. Hade även varit perfekt o kunna köpa termobyxor t nästa vinter! Men sen e d ju svårt o veta med storlekar också iofs.. Kan ju hoppas Theo kan ha samma jacka som han har nu då också =)



Kul med bröllop förresten och mysigt att bara ligga o prata halva natten, ändå om det straffar sig dagen efter =)

2009-01-25 | 12:57:10
http://jonnaa.blogg.se/