Jag avslöjar inget ännu...

Näe. Inte ännu. Men blir det aktuellt så ska ni givetvis få följa min väg... :) Jag är som sagt taggad till tusen och ska fortsätta se om det inte kan bli möjligt. Om det finns nån chans :D Så spännande ju! hihi


Har ju som sagt letat igenom en massa kort idag. Skickade iväg 223 st innan, och nu hittade jag en massa till.. närmare en sisådär 400 st - och det är ändå efter jag sållat ut en massa massa... Galet! Jag måste verkligen framkalla oftare.. (eller sluta ta så många foton?) :D



Lite bilder från Thailand :)


Ninni o pappa på balkongen

Ninni sover i skuggan av parasollet



Galna kineser (eller nåt!) som skulle ta kort på Ninni... o medan dom tog kort på henne, tog jag kort på dom :P


Nu blir det film med Fredrik, The Notebook.


Blev lite kass uppdatering idag, iaf inte så många bilder, men så kan det bli ibland.


Ha en underbar kväll så hörs vi lite senare eller i morgon :D

krambanan

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mamma Russin

åhh, det är min bästa bästa film , grinar som en toka till den.. såååå vacker...



men vilka tokigt folk som fotade.. så hökar över er med kameror. haha..



kramkram

2009-01-12 | 20:40:17
http://enburkrussin.blogg.se/
Therese - Eira min ögonsten

Vad spännande! :)

Jag kommer sitta här varje dag nu och vänta på att du ska avslöja ;P

2009-01-12 | 21:16:36
http://eiraheidemo.blogg.se/
Evelina

fina bilder, ser varmt och skönt ut!=)

2009-01-12 | 23:47:15
http://evelinalinnea.blogg.se/